Castanyada a Verdú

Tot i que el temps ens feia pensar que ens havíem equivocat de festa… estem a la tardor i, com cada any, vam celebrar a la CASTANYADA!!!

Va estar un dia ple d’activitats! Totes i tots, per no perdre tradicions, vam fer panellets! De coco, de cirera, de cacau… mmmmm que bons!

A l’hora del pati, totes i tots vam esmorzar junts al pati al so de la música. Ens agrada compartir aquests espais de temps grans i petits, totes i tots junts, com una gran família!

Un cop ja teníem la panxa ben plena… les nenes i nens de cicle superior, ens havíem preparat una gimcana plena d’activitats amb la que ens ho vam passar d’allò més bé!

A la tarda, per fi, vam poder obrir amb tota tranquil·litat, les portes de l’escola a les famílies! Ens esperava una tarda amb regals, cançons, menjar… per començar, la Georgina, representant de l’Ajuntament de Verdú, ens va portar les i els guanyadors dels dibuixos del Bacus. Es veu que els va costar molt elegir, ja que tenim uns petits grans artistes i totes i tots ho havien fet molt bé!

Després, no sabem d’on, va aparèixer el CASTANYER! Ens va explicar un conte molt entretingut i en acabat, nosaltres, i gràcies a l’ajuda del Tomàs (pare de l’Aina i la Paula Arroyos), vam poder cantar-li les cançons de la castanyada que portàvem preparades! Ens sembla que li van agradar molt!

Per finalitzar la jornada, vam poder menjar castanyes i panellets tots plegats: famílies, alumnes, mestres… i vam aprofitar per fer la nostra foto de família, aquesta vegada, amb les famílies i tot!

Ens ho vam passar d’allò més bé! Mireu, mireu: