Carnestoltes a Vilagrassa

Aquesta setmana hem celebrat una festa que ens encanta, el Carnestoltes! i ens hem preparat per gaudir de la festa tot seguit les consignes de la Toltes!! Dilluns hem portat un mitjó de cada color; dimarts, hem portat una peça de roba on no toca i  dimecres ens hem ficat un pentinat molt divertit… I…dijous al matí  hem anat a Tàrrega a la festa de la Toltes, hem agafat l’autocar i hem anat a veure  l’espectacle de la Toltes juntament amb l’escola de Ciutadilla, portàvem totes les consignes de la setmana i hem ballat moltíssim amb les cançons de la Toltes i el Gris tot fent el poca-soltes!

Per acabar la setmana, divendres al matí tots els infants han vingut venir disfressats del que volien i hem organitzat l’esmorzar de dijous gras: els nens/es de Cicle Mitjà i Superior han fet truites i els nens/es de Cicle Inicial i Educació Infantil han sucat pa i un cop teníem tot l’esmorzar preparat  hem  esmorzat tots junts al menjador de l’escola.

Després hem fet tallers de lliure circulació i a la tarda vam fer la Rua de Carnestoltes amb el nostre Rei Carnestoltes que era superanimat! Vam reunir-nos amb les famílies fora de l’escola i ens estava esperant un remolc per fer la rua pel poble amb música, vam voltar per uns carrers tots junts fent molta xerinola fins a arribar al local social. Allí els nostres alumnes ens van animar amb uns balls que havien preparat per classes i per acabar l’AFA ens va convidar a coca i xocolata.

Ha estat una setmana molt entretinguda i ens ho hem passat d’allò més bé!