CARNESTOLTES A VERDÚ 2019

El passat divendres dia 8 de març a l’escola Jardí de Verdú vam celebrar el Carnestoltes, Rei dels poca-soltes!

Ens ho vam passar d’allò més bé.

Pel matí vam arribar a l’escola disfressats/es i a punt de fer una divertida desfilada pel jardí de l’escola.

Després d’un merescut descans i un bon esmorzar, vam fer un cercavila fins a les dues residències del poble.

Vam tenir la sort de poder compartir amb la gent gran una bonica estona on, entre altres coses, els hi vam cantar algunes de les cançons típiques d’aquesta festa popular, amenitzades amb piano i guitarra.

Bé, us deixem perquè gaudiu veient alguns dels bonics moments, viscuts conjuntament alumnes, mestres i gent gran de Verdú.

Equip de mestres