CARNAVAL A VERDÚ 2021 – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El carnaval a Verdú ha estat increïble. L’hem celebrat durant tota la setmana. Cada dia hem estat seguint i complint les consignes:

• El dilluns: amb pijama vam venir!
      • El dimarts: tots d’un color!
      • El dimecres: un bon pentinat hem creat!
      • El dijous: d’exploradors ens vam aventurar!
      • El divendres: una disfressa ben original!

Com a novetat, aquest any, hem fet discoteca en alguns cicles (amb llums i molta música) per poder ballar i fer molta disbauxa. També, el dijous a la tarda el vam dedicar a arreglar i cuidar el pati i plantar algunes flors. El divendres a la tarda, el carnestoltes vam cremar per acomiadar-nos d’ell fins a l’any següent.

A l’arribar a l’escola vam sortir tots i totes al pati ben guarnits i vestits per l’ocasió. Ens vam asseure al pati fent una passarel·la imaginària per on vam anar desfilant per ensenyar les nostres disfresses als companys i companyes. Com que no podíem tenir públic, i tal com ja vam fer per Nadal, vam dedicar la desfilada als avis i àvies de les residències i la vam retransmetre en directe perquè en poguessin gaudir.

Com ja és tradició, el divendres, també vam fer una rua per tot el poble mostrant les nostres magnífiques disfresses.  Aquest any no vam poder anar a cantar cançons a les residències, però ho vam fer des de la plaça de Verdú, acompanyats del piano. Vam cantar molt fort perquè se sentís per tot el poble.

Si voleu recordar la festa o veure el bé que ens ho vam passar; podeu mirar les fotografies i vídeos que teniu a continuació:

PASSAREL.LA EN DIRECTE

FOTOGRAFIES CARNAVAL

Per visualitzar més fotografies fes clic sobre la fotografia

CREMEM EL REI CARNESTOLTES