Carnaval a Ciutadilla!

Com a totes les escoles de la ZER, la setmana passada va estar plena de desfilades, disfresses, manualitats i molts moments de xauxa i xerinola!

Tot seguint les ordres, cada dia al matí ens esperàvem amb candeletes per veure qui venia més original. Vam començar la setmana d’allò més elegants, dimarts comodíssims amb pijama, dimecres la roba del revés i dijous pentinats ben divertits!

Durant la setmana vam fer diferents activitats amb la temàtica de carnaval, com per exemple, màscares de guix a tallers, safates sensorials de carnaval al toca-toca, desfilades, joc simbòlic, etc.

Dijous vam celebrar Dijous Gras amb la bona companyia de l’alumnat de Guimerà i divendres, per acabar la setmana, vam fer tallers diferents on vam preparar unes manualitats ben divertides! Transformar garrafes amb cares originals i  decorar fotos nostres amb elements de carnaval, tot preparant un mòbil per emportar-nos a casa. També vam preparar uns vestits per les Beebots que vam fer desfilar a la tarda! I per últim, una superfesta “fluor” amb llum negra, polseres, gomets, globus i altra vegada… confeti!

Cliqueu aquestes garrafes tan especials per veure fotografies d’aquesta setmana!