BICICLETADES A GUIMERÀ, CIUTADILLA I VERDÚ

Les dues últimes setmanes del curs hem organitzat diferents bicicletades a totes les escoles de la ZER.

El dijous 13 de juny vam fer la bicicletada amb els i les alumnes de l’escola Jardí de Verdú. Aquest dia tota l’escola va anar en bicicleta. Educació infantil es van quedar a l’escola, el parc i la pista a fer activitats, circuit i jocs. Primària vam anar pel camí direcció a la Bovera. Cicle superior va arribar fins a la Bovera, i la resta de cicles van anar tornant intercalats a mig camí.

Va costar una mica arribar a dalt, però ens ho vam passar molt bé, sobretot a la tornada!

El divendres 14 de juny vam fer la bicicletada amb els i les alumnes de l’escola de Guimerà. Educació infantil va anar fins a la pista. La resta de cicles van donar un tomet pel poble i després, vam anar cap a la pista. Un cop allà, vam esmorzar i vam fer jocs i un circuit tots junts.

El dimarts 18 de juny vam fer la bicicletada amb educació infantil de l’escola de Ciutadilla. Vam fer jocs i un circuit a la pista i després, vam anar fins a la plaça del poble per fer més jocs.

Per últim, el dimecres 19 de juny vam fer la bicicletada amb cicle mitjà i superior de l’escola de Ciutadilla. Vam anar fins a Sant Martí de Maldà i quan vam arribar allà vam visitar l’escola. Ja veureu la foto amb els i les companys/es d’allà.

Un any més hem pogut gaudir d’una excursió amb bici tots junts.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Aquí podeu veure un petit recull de fotos de les diferents sortides!