BICICLETADES 2023

Durant el tercer trimestre hem fet les bicicletades que tant ens agraden. Aquest curs vam avançar les dates per tractar d’evitar la calor del mes de juny.

A Vilagrassa l’alumnat d’educació infantil vam anar a donar un tomb pel poble i abans de tornar a l’escola vam parar a jugar una miqueta al parc.

L’alumnat de cicle mitjà vam anar pel camí fins al poble d’Altet i allà, vam esmorzar a la plaça i vam jugar a la pista i al parc.

L’alumnat de cicle superior vam anar pel camí fins al poble de Claravalls i allà, vam esmorzar i jugar a la pista.

A l’escola de Guimerà els més petits vam anar fins la pista del poble on hi vam fer uns jocs amb bicicleta. Els més grans vam arribar fins a Ciutadilla.

L’alumnat d’educació infantil de Ciutadilla vam gaudir d’uns circuits al pati de l’escola on vam aprendre la importància de respectar les senyals de trànsit. Pel que fa a cicle inicial i mitjà vam fer una ruta molt divertida fins a Rocafort de Vallbona.

A l’escola de Verdú, les nenes i nens d’educació infantil vam fer uns circuits molt divertits per el pati de l’escola. L’alumnat més gran vam fer una ruta fins a Tàrrega, on vam esmorzar. Un cop allí un dels grups va retornar a l’escola mentre l’altre va sumar uns 10km més realitzant una ruta circular fins a Verdú.

Aquestes sortides ens han ajudat a fer grup, a ser conscients de les nostres possibilitats i respectar les dels altres, i a millorar les nostres habilitats amb la bicicleta.

Cliqueu a la foto per veure un recull d’imatges de les diferents sortides.