Benvingudes i benvinguts al curs 22-23 de l’escola Jardí!

Sembla que va ser ahir que tancàvem el curs 21-22 i ja estem obrint un de nou…
Quina il·lusió arribar a l’escola i tornar a veure’ns totes i tots les cares! Comencem un curs, a priori, sense restriccions i, per tant, amb una porta oberta a poder gaudir altre cop amb llibertat de tots els sabers que podem compartir els uns amb els altres.
Al matí, com ja és tradició a l’escola, ens hem trobat totes i tots al jardí de l’escola, ens hem vist les cares i hem fet una petita benvinguda.
Un cop a classe, les tutores i tutors, ens han explicat l’organització de les classes i com treballarem aquest curs.
Totes i tots hem pogut esmorzar pa amb xocolata i després de fer una estona de pati per posar-nos al dia amb les companyes i companys, ens hem trobat en assemblea per posar punts en comú per aquest nou curs!

Mireu com ha estat el nostre primer dia!