Avui és sant Jordi? A l’Escola Jardí de Verdú, SÍ – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (INF, CI, CM, CS) – (22-04-2022)

Tot i que avui és dia 22 i no és Sant Jordi, l’Escola Jardí de Verdú ha volgut celebrar-ho avui, ja que demà és dissabte i no venim a l’escola.

Tanmateix, les tradicionals roses, llibres (aquest any: llibres reciclats) i treballs manuals confeccionats pel mateix alumnat no han faltat a la paradeta de l’escola.

Aquesta paradeta, com també és tradicional, l’han muntat a la plaça de l’Ajuntament de Verdú, els alumnes i les alumnes de 6è. Pares, mares, visitants de la paradeta, familiars, amics, mestres… han anat comprant tot el que hi havia.

Mireu quin ambient més festiu hem viscut plegats a la paradeta de St. Jordi:

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

També, us mostrem alguns/es dels/ de les alumnes de l’escola preparant algun dels treballs manuals que s’han venut a la paradeta:

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

A la tarda, hem celebrat els jocs florals: hem anunciat els guanyadors del concurs literari. I, també, hem fet una mica de disbauxa per acabar el dia.

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Hem entregat un diploma, tant als participants com als guanyadors:

Sincerament, ha estat una vetllada fantàstica!