Anem al Parlament de Catalunya

El dilluns dia 4 de juny els alumnes de cicle superior hem anat d’excursió a Barcelona.

Després d’esmorzar al Born hem fet una visita al Parc de la Ciutadella que al segle XVIII era una fortalesa militar capitanejada per Felip V des d’on es vigilava la ciutat de Barcelona.

Al segle XIX es va donar la propietat a la burgesia qui és va comprometre a fer que es convertís en un parc que vetllés per la flora, la fauna i fos un bé cultural.

Tot seguit els il.lustres diputats s’han acreditat i hem entrat al Parlament. El portaveu de cada grup, que era el presidenciable, ha fet les seves propostes. Després els diputats han pogut fer-los preguntes i demanar aclariments.

El Luís ha estat escollit Molt Honorable President del Parlament i el Lluc Molt Honorable President de la Generalitat amb les Honorables Cecile i Àfrica de vicepresidentes.

Hem comptat amb el diputat Ferran Civit, a qui li donem les gràcies, que és qui ens ha acompanyat a l’hemicicle i ha contestat les nostres preguntes.

En acabar hem dinat, ens hem menjat un gelat i cap a l’Urgell hem tornat.