Anem al Castell de Saidia (granja escola) – Almacelles – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (22-04-2021)

Un dia diferent; un dia increïble!

Avui tota l’escola hem anat amb autocar… hem anat amb autocar D’EXCURSIÓ!

Des dels més petits fins als més grans ens hem dirigit fins a Almacelles. Concretament, hem anat a visitar el Castell de Saidia. Allí ens hem dividit per classes, edats i cursos i hem realitzat diversos tallers: alguns han esquilat ovelles i han creat fil i posteriorment polseres, d’altres han après a fer samarretes (a tenyir-les i deixar-les ben boniques) i d’altres han creat una petita maqueta de tenda de campanya d’estil indi.

Després de dinar hem visitat tots els animals que hi havia: tortugues, cavalls, porcs senglars, gallines i galls, porcs vietnamites, oques, cabres, ovelles, galls d’indie, i un llarg etcètera.

I per acabar… una gran sorpresa ens esperava: hem pogut pujar en un poni.

Realment ens ho hem passat genial. Hem tingut temps de tot; fins i tot de jugar!

Ens ho hem passat tant i tan bé que esperem repetir un dia igual ben aviat!

Per visualitzar més fotografies feu clic sobre