Alenada de poesia amb la Sara Bailac

Els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola han pogut compartir una estona amb la poeta targarina Sara Bailac i Ardanuy, autora de dos llibres de poesia: Inventari d’afectes perduts i Vénen turbulències.

Hem preparat paper i llapis i hem acordat que durant la sessió anotaríem aquelles idees que trobéssim interessants per poder escriure un poema. Els alumnes han explicat què era per ells la poesia, si coneixien poetes, poemes i si n’havien escrit algun.

Hem parlat de les paraules clau com rimes, versos, estrofes, paraules boniques,… i dels temes del que s’acostuma a escriure: de coses del nostre entorn, de sentiments, de somnis,…

La Sara ha recitat alguns poemes i hem vist que la poesia pot ser molt creativa i que tot i que llegim el mateix text podem interpretar coses diferents , amb tot, podem posar-nos d’acord en algun dels temes que surten al poema com per exemple quan hem parlat del gat, l’hem relacionat amb cançons i fins i tot la Sofia ens n’ha cantat una cançó en ucraïnès.

Moltes gràcies Sara, ha estat molt interessant i una alenada d’aire fresc que ja fa olor de Sant Jordi!