Ajuntament de Tàrrega i exposició MNACTEC

Aquest matí l’alumnat de CM i CS de Ciutadilla ens hem trobat amb l’alumnat de CM de Vilagrassa a Tàrrega, per visitar l’ajuntament  i veure l’exposició MNACTEC bus.

Els de Ciutadilla hem quedat a les 9h a Tàrrega i mentre esperàvem els companys i companyes de Vilagrassa, que venien caminant, hem estat jugant al parc de la Tassa!

A les 10h l’alcaldessa de Tàrrega Alba Pijuan ens ha rebut per explicar-nos el funcionament de l’Ajuntament. Ens ha sorprès quan ens ha dit que a l’Ajuntament de Tàrrega hi treballen unes 260 persones! Contant policies locals, la brigada, mestres de l’escola de música i de les Llars, entre altres. Asseguts a la sala de plens hem escoltat com es distribueixen i quines tasques hi ha dins l’ajuntament. Cadascú té el seu paper i estan repartits en les diferents instal·lacions. Després hem tingut temps per fer-li preguntes a l’alcaldessa i per veure el seu despatx, ple d’art local.

Ens ha agradat molt i ens ha semblat molt interessant! Gràcies!

Per acabar la sortida, hem anat a veure l’exposició del MNACTEC Bus on, a partir de diferents pantalles interactives, hem reflexionat sobre el passat, el present i el futur. Pensant amb com volem que sigui el nostre futur, però sobretot amb què podem fer ara per cuidar el nostre planeta.

Hem tornat als nostres respectius pobles amb transport públic.

Podeu veure fotografies clicant a la imatge: