ACTIVITATS VARIADES DE P1 I P2

Hola famílies:

Ja fa unes quantes setmanes que els més petits de l’escola no us expliquem res i ja tenim ganes de fer-ho ja que fem moltes activitats xulíssimes i ho volem compartir amb vosaltres. Algunes d’aquestes activitats són:

• Classifiquem fruita: Quan els de P3,P4 i P5 ens l’han portat hem tingut una idea. Hem pensat que la podíem classificar i entre tots ens hem posat a fer-ho.
  • Donem menjar a les gallines: Les cuidem molt bé, quan tenim restes de menjar els hi portem. Es posen més contentes…!!
  • Ara que som a l’hivern hem jugat amb la safata de l’hivern (gorros, bufandes, guants….), hem pintat amb pintura i rodets amb els colors de l’hivern per fer uns núvols pel racó de l’hivern, hem preparat un ninot de neu estampant el nostre peu pintat amb pintura blanca i hem fet una lluita amb boles de neu.
  • Pel dia de la Pau vam fer tota l’escola un mural preciós amb les nostres mans estampades fent de colomets i amb un missatge de pau. Com que nosaltres encara no sabem escriure hi hem fet un petó amb molt d’amor. També hem mirat i explicat un conte que es diu fem les paus. Nosaltres volem ser tots amics i amigues i si alguna vegada ens enfadem fem les paus amb una abraçada i un petó. Us ensenyem com fem les abraçades gegants!
  • Hem fet iogurts: Els hem preparat, observat com han quedat i el millor de tot, els hem tastat! Han quedat boníssims! i com que estaven tan bons hem convidat als nostres companys/es de C.I. a tastar-los. Ens han dit que els hi ha agradat molt.

Fins aviat!