Activitats de Nadal a Vilagrassa

L’última setmana del curs d’aquest any 2023, hem gaudit molt amb les diferents activitats i propostes que hem dut a terme a l’escola.

El dilluns 18, al matí vam fer tallers de Nadal internivell. Hi havia 6 propostes molt diferents i molt divertides, totes amb una temàtica nadalenca. Una va ser fer toca-toca i safates sensorials, una altra minimons i raconets, un altre maquillatge, una altra pintar mandales, una altra fer una caseta de cartró i finalment el just dance.

El dimarts 19, al matí vam fer cagar el tió i ens va obsequiar amb diferents joguines molt boniques, hi va haver, baldufes petites, tres en ratlla, io-io, baldufes grans i un bastó de caramel.  A la tarda vam fer el festival de Nadal amb la temàtica d’Eufòria que en el nostre cas va ser Vilafòria. Ens ho vam passar molt bé i la veritat que vam cantar meravellosament. A més, l’alumnat de cicle superior, va fer de presentadors i de jurat del programa.

Finalment, el dimecres 20, ens va fer la visita el patge reial Kaïm. Ens va explicar que venia de l’orient i que per arribar havia anat amb camell, avió, cotxe i caminant. Ens va agradar molt tot el que ens va explicar i ens va parlar amb 5 idiomes diferents: català, castellà, italià, anglès i francès. Cada grup li vam donar la nostra carta de desitjos i ens vam fer una fotografia amb ell. Esperem que el pròxim Nadal torni a visitar-nos. Aquell matí també, vam fer l’amic invisible els grups de cicle mitjà i cicle superior.

Aquí us deixem un recull de fotografies i vídeos perquè pogueu veure-ho.