A l’Urgell Reciclem i Guanyem. RECICLAR COMPTA!

Des del Consell Comarcal de l’Urgell es duu a terme una campanya pel foment de la recollida selectiva, és per aquest motiu que el passat divendres 5 d’octubre van venir a l’escola de Verdú a fer-nos uns tallers. Les activitats proposades pretenien recordar com s’han de separar els residus que generem diàriament i quins beneficis comporta separar-los correctament.

Per poder realitzar aquests tallers de forma més profitosa vam fer 3 grups a l’escola. Per una banda educació infantil i cicle inicial, per altra banda cicle mitjà i per finalitzar cicle superior.

Gràcies als tallers vam aprendre com elaborar un compostador per l’orgànic i vam fer un joc on apreníem on llençar cada residu de forma correcta, a més a més, ens van regalar una cantimplora flexible i una carmanyola per als fruits secs.

Mireu com ens ho vam passar!