2 mesos amb les nostres gallines a Verdú!

Demà ja farà dos mesos que tenim les nostres gallines a l’escola de Verdú.

Durant aquests dos mesos, entre tota l’escola les hem estat cuidant i hem estat aprenent d’elles.

1. Hem descobert que tot el desperdici alimentari que sortia del menjador de l’escola o de casa dels nens podia anar encarat a alimentar les nostres gallines, fet pel qual els nens i nenes de l’escola no les han deixat ni un dia sense menjar.
  2. A través d’elles hem pogut aprendre tot un seguit de curiositats com: donar-los-hi closca d’ou xafada amb el menjar per aportar calç a les nostres gallines, hem entès i après el sistema reproductor de les gallines i galls, hem après com es crea l’ou i què és, etc.
  3. Hem realitzat tasques de manteniment del nostre galliner (pintar, tapar forats, netejar, etc.)
  4. Hem establert una rutina de recollida d’ous.

Paral·lelament al galliner també hem estat realitzant tasques a l’hort de l’escola (regar, treure males herbes, cuidar-lo, buscar mètodes antiplagues naturals, etc) fet pel qual aquí ens agradaria compartir algunes de les imatges de les feines fetes durant aquests dos mesos: