15è Premi Sambori Òmnium

L’Abril Gutiérrez, alumna de 5è de primària de  l’escola de Vilagrassa, ha guanyat el premi Sambori Òmnium 2021 de les terres de Lleida! El Premi Sambori és un concurs  de narrativa escolar que té com a objectiu promoure la llengua catalana tot incentivant la imaginació i la creativitat dels infants.

Els i les alumnes de Cicle Superior de l’escola hi vam participar, fet que ens va motivar molt per escriure narracions de temàtica lliure. Van sorgir històries d’intriga i misteri, d’aventures, d’amor, entre altres. Ens ho vam passar molt bé escrivint-les, aprofitant fins i tot les estones de pati i imaginant-nos les nostres narracions publicades en un llibre.

Vam rebre la bona notícia que l’Abril, amb la narració “La biblioteca secreta” havia guanyat el premi de la nostra demarcació!  Ara, passa a participar en l’àmbit de tot Catalunya, li desitgem molta sort!

Aquest dissabte vam assistir a l’entrega dels premis que es va celebrar a l’auditori de Cervera. Va ser una vetllada íntima i molt bonica.

Per cert, sabeu què vol dir la paraula Sambori? Dona nom amb valencià al joc tradicional que nosaltres coneixem com la xarranca.

Felicitem l’Abril i a tots i totes les alumnes que hi van participar.

Us animem a continuar llegint i escrivint. La lectura ens fa més lliures i l’escriptura ens desperta la creativitat!