Mercat de la COOPERATIVA

Ahir diumenge 14 de maig vam estar al mercat de Cooperatives del Lluçanès, una trobada on vam vendre els nostres productes juntament amb les cooperatives de l’escola Terra Nostra d’Olost, FEDAC i escola Lluçanès. Un matí atrafegat, en el qual vam poder gaudir de l’activitat final del projecte que hem estat treballant al llarg del curs.

Avui, hem fet parada a l’escola,ha estat un èxit, gairebé hem venut totes les existències de productes. Ara ens toca fer recompte de productes i comptar els diners per saber quins han estat els beneficis reals obtinguts.

Moltes gràcies per compar-nos els productes, bona part dels beneficis anirà a parar a l’AECC de Sant Feliu Sasserra.

Us compartim unes fotos!