Bicicletada Cicle superior

El passat dijous dia 11 de maig a la tarda els alumnes de cicle superior van realitzar una sortida amb bicicleta per l’entorn de l’escola. Els i les alumnes van poder descobrir diferents tipus de terrenys on podem passar amb bicicleta (corriols, pistes forestals, carreteres asfaltades i alguna trialera). Així mateix, la sortida va ser curta, però intensa, amb moltes pujades on l’alumnat va poder experimentar la duresa d’aquest esport. Aquest tercer trimestre l’alumnat està treballant la bicicleta dintre de l’àrea d’educació física.

Enllaç fotos