TREBALLEM EL KORFBALL COM A ESPORT DE COEDUCACIÓ

Aquests dies, des de l’àrea d’Educació Física s’estan desenvolupant unes sessions d’esports col·lectius mixtes per afavorir la coeducació i la igualtat de sexes dins el món de l’esport amb l’alumnat de primària.

D’entre els esports que es treballen, destaquem el Korfball, una proposta d’equip encara desconeguda per la majoria, jugat entre dos equips que cerquen introduir una pilota dins d’una cistella de color groc. Els equips són mixts, formats per quatre homes i quatre dones, i l’àrea de joc es divideix entre les zones d’atac i defensa.

L’objectiu d’aquest tipus de situacions jugades és donar a conèixer a l’alumnat de diferents pràctiques esportives on la cooperació i la no discriminació sigui els veritables protagonistes per afavorir a la seva formació personal i l’enriquiment vivencial.