Escollim l’extraterrestre més imaginatiu

Dins del projecte interdisciplinari de “La imaginació” hi havia una activitat plàstica en la que havien de dissenyar, per grups de 6 alumnes, un extraterrestre el més imaginatiu possible i que li posessin un nom. Era un exercici bastant complicat perquè havien d’ oblidar els  estereotips coneguts i començar de zero. La veritat es que se’n van sortir prou bé.

La segona part d’aquesta activitat era que la resta de companys i companyes de l’escola escollissin el dibuix que els hi semblava més imaginatiu.

Els resultats de la votació van ser: En Goorgo 10 vots i la Putxina 7.

Per tant el guanyador és en Goorgo que ha estat dissenyat per l’Amin, l’Andrei, la Mar, la Tània i l’Omar.  Tampoc cal oblidar que l’altre grup format per la Jana, l’Albert, la Maria, la Laia, en Martí i l’Edi també van fer un molt bon treball que ha agradat molt.

Si cliqueu sobre les fotos anireu a la carpeta on es troben totes les fotografies realitzades durant el projecte. Esperem que us agradin.