ACTIVITAT AMB PATINS DINS L’EDUCACIÓ FÍSICA

Al llarg de les darreres setmanes, l’alumnat de cicle mitjà i superior de les escoles del Soleràs i Juncosa, aprofitant que estaven desenvolupant la unitat didàctica de l’hoquei sala, han pogut practicar també amb els patins en línia o quatre rodes fent circuits, jocs i jugant a l’hoquei a sobre d’aquest divertit aparell que requereix equilibri i destresa.
La finalitat, que els i les alumnes adquireixen el màxim de vivències possible dins els esports que practiquen dins l’assignatura i ho puguin fer en un context el més segur possible per afavorir en el seu desenvolupament i aprenentatge personal.