TALLER D’EDUCACIÓ EMOCIONAL: LA FAMÍLIA

El passat 5 d’abril es realitzà la darrera sessió del taller d’Educació Emocional d’aquest curs amb els alumnes d’Educació Infantil. Es va tractar el tema de la família.
La Laia va portar unes casetes de cartolina i en va repartir una a cada alumne/a. Després els va demanar on vivien, amb qui vivien… Els/les nens/es van anar col·locant gomets a sobre les cases de diferents colors que representaven les persones que viuen amb ells/es.
Per acabar la Laia els va explicar un conte on hi havia diferents tipus de famílies a través d’uns animals: un pingüí que tenia dos pares; un elefant que vivia a casa dels seus avis; un pollet que tenia dues cases, la casa del pare gall i la casa de la gallina ; un porquet que tenia germans de color de pell diferents, etc.
Moltes gràcies Laia !!!!!!