TALLER DE FANG: ANIMALS

Els alumnes de Cicle Inicial de la ZER, han realitzat un taller de fang amb la Pilar Fontaniol.

Cada classe va triar un animal per tal de reproduir-lo. Els alumnes de Montagut van triar el conill, els de Sant Jaume de Llierca el gat, els de Tortellà el tauró i els alumnes d’Argelaguer la tortuga.

El taller va constar de dues sessions. A la primera, van treballar el fang i van elaborar l’animal triat. A la segona, van pintar-lo i decorar-lo.

Van gaudir un munt donant forma a l’animal triat i van aprendre trucs per tal de manipular el fang sense que es trenqui ni s’esquerdi.

Després de pintar-los, van quedar animals ben vistosos i divertits. Per acabar de donar-hi més lluentor i per tal de protegir-les, van passar una capa de vernís a les seves figures.

Aquí us deixem un recull de fotos de les sessions.