TALLER “CUIDEM EL NOSTRE PLANETA” – Educació infantil

El passat dimarts 16 d’octubre es realitzà un taller a l’Educació Infantil i Cicle Inicial. Aquest taller és una de les activitats que l’IME té programades per a les escoles d’Olot i de la Comarca.
Els alumnes d’Educació Infantil realitzaren un petit taller anomenat “Cuidem el nostre planeta” a càrrec de l’Esther Macias. Des de l’Ecologia Emocional es realitzar el taller que fou pràctic, dinàmic i divertit on va apropar als nens i nenes a un comportament més respectuós cap a si mateixos i cap al medi ambient. Els nens i nenes varen realitzar diferents dinàmiques on varen vivenciar, sentir i expressar les seves emocions.

Per descarregar-vos les imatges premeu aquí.