SORTIDA CENTRE DE SERVEIS EL LLIERCA

El passat dilluns 17 de desembre els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de l’escola han anat a recitar poemes i cantar cançons de Nadal als avis i àvies del Centre de Serveis El Llierca de Tortellà.
Ha estat un matí molt especial i emocionant perquè hem pogut gaudir de la seva companyonia i a més ens han cantat unes cançons molt boniques.
Els nens i nenes els han obsequiat amb dues felicitacions de Nadal, una realitzada pels alumnes d’Educació Infantil i l’altre pels de Cicle Inicial.
Després de fer un bon esmorzar, tots, avis, àvies, mestres, nenes i nens hem cantat la cançó “A vint-i-cinc de Desembre”. Preciós!!!!
Moltes gràcies a tothom qui forma part d’aquest centre per l’excel•lent acolliment i fins l’any que ve!!!!

Per descarregar les imatges premeu  aquí.