SORTIDA AL PARC DE CAN SANTALÓ- Educació Infantil

El passat divendres dia 7 de juny, els alumnes d’Educació Infantil vam anar al Parc de Can Santaló a realitzar la darrera sortida d’aquest curs.
Primer realitzàrem la petita excursió els nens i nenes de la classe dels ànecs . Ens vàrem parar a veure les orenetes que hi ha properes a l’escola i també a davant del parc. Va estar un espectacle preciós: les orenetes entrant als niu i sortint d’aquest ràpidament i obrint les ales més tard.
També vam veure una marieta i una ploma de garsa . En vam imitar el so.
A prop de les escales de baixar al parc vam veure un auró blanc i  un cop al parc ens vam dirigir als cirerers que ja estaven plens de cireres, gairebé madures. En vam recollir unes quantes i les vam provar abans d’esmorzar.
Vam observar un til.ler, una noguera, una perera….i un dels arbres, el pi,  que vam plantar fa un temps tota l’escola . Vam observar  una nou que encara era verda i vam veure unes peres molt i molt petites a l’arbre.
Vam buscar una ombra per esmorzar.
Tot seguit, van iniciar la sortida els nens i nenes de la classe dels pollets i conills. Primer, en David, els va ensenyar les fulles d’una planta que cura el mal  i que es diu “plantatge”.
Llavors vam anar per un camí, per anar omplint la bossa dels tresors amb plomes, fulles, herbes aromàtiques; i per escoltar el cant dels ocells.
Amb el salabret vam agafar papallones i les vam posar dins d’un pot. Les vam observar i les vam deixar volar.
Un cop a l’aula en David els va ensenyar petjades d’animals que podem trobar al parc de Can Santaló: de teixó, d’esquirol, de gat salvatge, geneta , ….
Gràcies David per aquest matí tan bonic !!!!!!!