SORTIDA AL PARC DE CAN SANTALÓ- Educació infantil

El dimarts dia 12 de març vàrem anar a fer la 2ª sortida d’aquest curs 18-19 amb en David de l’Agrupació naturalista.
Els alumnes d’educació infantil vàrem fer dos grups per tal de poder fer un treball més personalitzat.
Tot sortint de l’escola i de camí cap al Parc de can Santaló, vam estar escoltant i observant els ocells.
Un cop al parc, vàrem veure diferents arbres: l’auró blanc, les oliveres, els noguers, el roure (on vam veure una gal•la, on les vespes hi fan els seus ous), el pi roig, els cirerers, l’om (on observàrem que feia un fruit que es deia Sàmara), el vern, entre d’altres.
I tot caminant, caminant, vam poder observar la gran varietat de flors que comencen a créixer per aquesta època al parc (violetes, margarides, orquídies, etc.).
També vàrem anar a veure uns caus de talps, però com que aquests animals surten a la nit, no en vam poder veure cap.
Aprofitant el bon temps, vàrem esmorzar al parc, on en David ens va fer prendre consciència de la importància del reciclatge. Amb les restes i els embolcalls de l’esmorzar, vam fer una petita tria. Finalment, vàrem tenir una estona per poder gaudir del joc al parc.