PROJECTE DEL PARC DE CAN SANTALÓ- Cicle superior

El dijous 21 de març vam anar al Parc de Can Santaló per seguir treballant aquest projecte anual. Aquest segon trimestre ens vam endinsar en el treball de les mesures a l’àrea de matemàtiques.
Vam fer quatre grups, els quals havíem de mesurar el perímetre i l’àrea del camp de futbol, les oliveres (situades en el mateix parc), el parc de salut i el de skate. El material que vam utilitzar van ser diferents cintes mètriques de l’escola de 5 a 30 metres de longitud.
Després vam parar una estona per poder esmorzar, divertir-nos als gronxadors i jugar un partidet de futbol.
Per acabar, vam resoldre un repte que havia sorgit durant la sortida de convivència del primer trimestre. Podríem arribar a la pista de skate des de casa d’en Biel si ens agaféssim de les mans amb tots els alumnes de la nostra escola? Mitjançant les aproximacions vam poder afirmar que necessitaríem tots els alumnes de la ZER per poder-hi arribar.
Va ser un matí molt productiu i vam poder resoldre molts dubtes que teníem referents a les mesures. També cal dir que el bon temps ens va acompanyar en tot moment!