Preinscripció i matrícula curs 2020 – 2021

Benvolgudes famílies,

Avui mateix s’han publicat les instruccions per als centres educatius sobre els canvis en la gestió de la preinscripció i la matrícula del curs 2020 – 2021 (segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria), com a conseqüència de la situació de pandèmia que estem vivint.

El calendari que s’ha establert és el següent:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: Del 13 al 22 de maig de 2020.
  • Matrícula: Del 13 a 17 de juliol de 2020.

Aquí teniu totes les instruccions que s’hauran de seguir per dur a terme tot aquest procés.  També us les hem comunicat  a través del correu electrònic.

Descarregueu-vos el document pdf amb totes les  instruccions:

PETICIÓ DE CITA PRÈVIA

També  us deixem el quadre d’oferta de places  i el tríptic  informatiu de la nostra escola de la ZER

ESCOLA JOAN ROURA I PARELLA

OFERTA DE PLACES