NUTRI…., NUTRI…., NUTRIXEF!!!!!!- Cicle Mitjà

El dijous 30 de maig els alumnes de cicle mitjà vam poder gaudir d’un taller a l’escola: Nutrixef. Misses Carrot, el senyor Brócoli, el Xuperxef i en Cigronet ens van ensenyar com portar una dieta sana, saludable i respectant el medi ambient.
Misses Carrot i el senyor Brócoli van transformar la nostra classe en un divertit plató de televisió i nosaltres ens vam convertir en els participants del concurs de cuina saludable. Els quatre equips concursants (Ens importa un rave, les cireres, la llet desnatada i les maduixes) de manera col·laborativa vam anar sumant punts gràcies a la nostra bona participació.
Primer vam fer una connexió en directa amb el Xuperxef que ens va ensenyar la seva compra, vam poder reflexionar sobre les claus d’una alimentació sana, ecològica i amb productes de proximitat i de temporada.
I amb el crit de “nutri, nutri, nutrixef !”vam començar el concurs televisiu.
A la primera prova ens va tocar a nosaltres anar a comprar seguint els consells que ens havia ensenyat abans el Xuperxef. I a cada compra ben feta guanyàvem 10 punts. En vam aconseguir 40!
A la segona prova vam preparar un menú saludable pel convidat del programa, en Cigronet. Qui amb la seva peculiar digestió ens mostrava si el menú havia resultat saludable o no. Cada equip concursant va preparar un àpat del dia (esmorzar, dinar, berenar i sopar). Gràcies als nostres coneixements vam poder imaginar un menú sa i equilibrat. Ja teníem 40 punts més que ens acostaven al premi final.
I com a última prova del programa vam posar a prova el nostre sentit del tacte. Posant la mà dins d’una caixa havíem d’endevinar quines fruites o verdures hi havia allà dins. Vam aconseguir 40 punts més, el premi final ja era nostre! Un bol de fruita de temporada amb iogurt, fruits secs i panses! Estava deliciós!!!