Matemàtiques al pati- Educació infantil

Els alumnes d’infantil treballen les matemàtiques dins i fora de l’aula. A través de contextos reals, com el pati de l’escola, i de materials manipulables. Els nens/es s’introdueixen dins d’un aprenentatge simbòlic, millorant al mateix temps la seva capacitat d’abstracció arribant en últim terme a generalitzar i aplicar allò après, constituint així un procés d’aprenentatge més competencial. En les següents imatges, podreu veure com fan seriacions al pati de l’escola i també com el nostre entorn està ple de formes i figures geomètriques, com són les “coses que rodolen” a P3, “busquem figures geomètriques” a P4 i “les seriacions” P5.

Per descarregar les imatges premeu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *