FESTA DE NADAL A L’ESCOLA- Nadal 2018

El passat 21 de desembre vam celebrar el Nadal a la nostra escola seguint les tradicions de cada any.
A primera hora els alumnes de cicle superior van fer l’amic invisible. Tot seguit,  tots els alumnes  i mestres de l’escola vam fer cagar el tió i vam gaudir dels diferents regals.
A continuació, ens vam dirigir tots cap al menjador per menjar la coca i  xocolata que ens van preparar  l’Assumpció i l’Anna. Estava per llepar-se els dits!!!!
Finalment vam  anar al pati per esperar als Reis d’Orient i els seus patges. Els alumnes van poder gaudir de la seva presència i del discurs Reial, juntament amb els caramels i xocolatines que els van donar.
Va ser una festa extraordinària!!!!
Tot seguit us deixem un recull de fotografies i vídeos d’aquesta magnífica diada.