CONCURS AIXÒ PINTA BÉ- Cicle Superior

A l’inici del curs, els alumnes de CS vam fer una excursió a Pontós per treballar la prehistòria.
Més tard, al gener, ens vam presentar a un concurs de dibuixos d’arqueologia i prehistòria: “Això pinta bé” promogut per la Diputació de Girona. El concurs consistia en que els alumnes que havien participat a l’excursió a Pontós podien fer un treball d’expressió plàstica sobre l’arqueologia i/o la prehistòria.
Vam tenir la sort que la Laura, l’Adam i en Gabriel s’hi van presentar. Llavors ens van informar que en Gabriel havia estat guardonat amb un premi però no sabíem s’hi havia quedat semifinalista o finalista. Quan ens ho van dir vam quedar-nos paralitzats i molt emocionats, el mateix dia ens van dir que aniríem a recollir el premi en taxi el dia 30 de maig a la Diputació de Girona amb la Dolors i la Maria, la directora de l’escola.
El dia 30, quan vam arribar a l’escola ja vam veure el taxi preparat, no estàvem nerviosos, però volíem arribar aviat. Tots anàvem molt elegants, amb molta il·lusió i molta esperança de quedar en primera posició!
Llavors quan vam arribar al taxi ens vam adonar que era un mini bus. Quan vam arribar al mini bus ens vam asseure al darrera i en Gabriel ens va parlar d’animes (series japoneses) i ens va ensenyar a parlar japonès! Ens va dir que arigato vol dir gràcies.
Arribant a Girona no sabíem on era la Diputació i vam passar per un pont que ens feia por que caigués, la Dolors ens va fer una foto al pont i nosaltres amb por vam fer un riure molt fals.
Finalment vam arribar a la Diputació de Girona, allà la Laura i l’Adam estaven molt nerviosos, però en Gabriel estava molt tranquil. Quan vam arribar a la sala de plens ens van començar a entrar més nervis (sobretot en Gabriel quan va veure la càmera) llavors ens vam asseure a unes butaques molt còmodes.
Quan van començar a parlar i dir que nosaltres érem els protagonistes i que havíem de parlar a tots ens bategava el cor a cent! Quan van començar a entregar els premis a tots ens suaven les mans (sobretot la Laura, que estava molt inquieta), quan van dir primària vam creuar els dits i vam tocar fusta, i quan van dir el nostre nom ens vam quedar petrificats i vam veure que havíem guanyat 600€, estàvem molt emocionats!
Després ens van convidar a esmorzar, tothom tenia gana i el menjar estava molt bo!
Seguidament vam agafar xocolatines pels de la classe (especialment per en Xaloc). La Dolors ja ens va avisar que es desfarien, però no li vam fer cas.
Quan vam arribar al mini bus la xocolata ja començava a estar més aviat tova, i quan vam arribar a Tortellà la xocolata ja estava totalment desfeta. Vam arribar a la classe cridant d’emoció ja que havíem guanyat i vam repartir l’obsequi d’una motxilla a cadascú.
En el concurs hi van participar 61 treballs i només 36 es van classificar.
VA SER UN DIA PLE D’EMOCIONS I AMB MOLTS NERVIS!
Laura, Adam i Gabriel