CARNESTOLTES 2019

Ahir dia 5 de març, vam celebrar la festa de carnestoltes a l’escola. Els alumnes de cicle mitjà i superior es van disfressar de manera lliure, mentre que els alumnes d’educació infantil i cicle inicial van anar tots disfressats de peix irisat amb una disfressa feta per ells mateixos. Un cop tots disfressats i pintats ens vam dirigir cap a la plaça del nostre poble, Tortellà, tot fent una rua pels carrers acompanyats pels pares, mares i familiars.
Finalment, vam concloure la festa amb el tradicional judici del rei carnestoltes PEPET DEL CUL ESTRET, realitzada pels alumnes de cicle superior. Tot un espectacle!!!