Xerrada Josep Callís

El passat divendres dia 19 d’octubre vam fer la xerrada “VIU LES MATEMÀTIQUES” a càrrec de Josep Callís. Les famílies i el claustre de l’escola vam poder reflexionar sobre quina ha de ser la metodologia d’ensenyament de les matemàtiques a l’escola d’avui en dia. També vam dur a terme alguna pràctica per poder entendre millor la nova línia que estem implementant a l’escola.
El claustre de l’escola, que formem part del grup A+A+, ens formem un cop cada mes en aquesta nova didàctica. Doncs és el mateix Josep Callís qui dirigeix aquesta formació que ja vam iniciar el curs passat.