Visita a l’IES la Garrotxa_ Sisè

El passat dimarts 27 de febrer els i les alumnes de sisè de la ZER vam anar a fer una visita a l’IES la Garrotxa. Primer ens van fer una dinàmica de benvinguda on l’alumnat va haver de contestar tres preguntes en tres post-its: què et preocupa del pas de primària a secundària?, com te l’imagines? i què esperes de l’institut? També ens van donar una mica d’esmorzar. Seguidament, vam anar a la sala d’actes on alguns alumnes de primer i segon d’ESO ens van explicar alguns experiments que han fet a les classes de ciències. Tot seguit, vam fer una visita a les instal·lacions: aula de música, aules de primer, consergeria, cicle d’agrària…I finalment, vam fer un taller de marqueteria on tots i totes van poder fer un clauer de fusta i portar-lo a casa. Va ser un matí carregat d’emocions on els va permetre fer-se una idea del què els espera el curs que ve.

Si voleu veure les fotos, cliqueu a l’enllaç: https://photos.app.goo.gl/pYdxQkr24LBwnVcf9