UN ESMORZAR GENIAL!

Per tal de donar continuïtat a la promoció dels hàbits de consum saludables de fruita i llet als alumnes de centres escolars del curs 2018-2019, dins del Pla de Consum de llet a les escoles, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, ha engegat la prova pilot amb la distribució de iogurts i fruita fresca des de l’11 de març fins els 12 d’abril a les escoles que ho vam demanar.
La prova també inclou la realització de tallers de nutricionistes dirigides a la promoció d’estils de vida saludable.
A la nostra escola el taller ens l’han fet a l’aula de cicle superior i hem après un munt de coses!