Textos creatius – Escola Montpalau

Ja fa anys que gaudim de la Sra. Marie-Noëlle Marange, una bellíssima lingüista que ens porta,  any rere any, la seva saviesa i professionalitat a través dels tallers d’escriptura creativa per a diversitat de públic i edats.

A través del guiatge de diferents propostes, l’alumnat es llença a recórrer trajectòries plenes de creacions úniques, divertides i summament màgiques.

Despertar la creativitat, descobrir a través de jocs literaris com afrontar la improvisació, la recerca de paraules, idees, sensacions,…. la manera de plasmar-ho en un full, la possibilitat de narrar amb el propi bagatge la manera particular de visió el món tant real com imaginari,…..