Teatre La Castanyera

Dimecres dia 30 d’octubre de 2019 els nens i nenes de Cicle Inicial vam protagonitzar l’obra de teatre La Castanyera a la resta d’alumnes de l’escola Montpalau.

L’obra consisteix en dues castanyeres que venen castanyes a la seva parada corresponent en un mercat. La Castanyera Pepita no aconsegueix vendre totes les castanyes i, veu que la Castanyera Maria ven totes les castanyes que té a la parada! La Pepita s’enfada moltíssim i decideix anar a robar-li a la Maria totes les castanyes. Passada una estona, apareix la policia a la parada de la Pepita demanant-li d’on ha tret totes aquestes castanyes! Ella acaba confessant que se les ha robat a l’altra castanyera. La Pepita li demana perdó a la Castanyera Maria, s’abracen i, les dues juntes, acaben venent totes les castanyes al mercat!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *