Taller Reptes Cooperatius

Es tracta d’un taller proposat des de la ZER El Llierca a través de la subvenció del Pla Català de

l’Esport.  Consta de 4 sessions que es realitzaran del 13 d’octubre al 5 de novembre (ambdós inclosos). Dimarts estarà destinat als alumnes de Cicle Inicial, dimecres als alumnes de Cicle Mitjà i dijous als de Cicle Superior. Es realitzarà en el mateix centre escolar, excepte en el cas de l’alumnat de l’Escola de Montpalau que es farà a la pista poliesportiva municipal i estarà dinamitzat per monitors de l’empresa Fun Track Garrotxa (fundació Taleia pel Foment de la FP).