Taller Nina Bach – Cicle superior ZER

Aquest primer trimestre, les aules de Cicle Superior de les tres escoles de la  ZER El Llierca, hem fet un taller amb la Nina Bach.
Han estat tres sessions a cada escola.
El taller tractava de crear un conte jugant amb la perspectiva. Cada alumne/a ha pogut crear el seu propi conte. Ha seguit tot el procés d’ elaboració: des de la invenció d’una història, el redactat de la mateixa, la il·lustració tenint en compte la perspectiva… passant per la paginació i les cobertes del llibre.
Han estat unes sessions profitoses i cadascú ha seguit tots els passos del procés.
Faltarà veure el resultat final de cada història creada. De ben segur que tenim entre nosaltres uns grans artistes!