Taller de discapacitat física (MIFAS) – Cicle superior

El dimarts 5 de novembre els alumnes de cicle superior van fer un taller per treballar la discapacitat física.
L’Artur els hi va explicar que té una lesió medular des de fa cinc anys, com a conseqüència d’un tumor i això fa que no pugui caminar. També els va fer reflexionar sobre tot el que li suposa no poder caminar i les dificultats que cada dia es troba quan els espais no estan prou adaptats.
Tot i això ell es considera una persona molt positiva. Des de la seva malaltia s’ha mantingut actiu. Actualment juga a bàsquet i a padel amb cadira de rodes.
Els alumnes van poder practicar el bàsquet sobre rodes i veure les dificultats que suposa no poder moure les cames.
Moltes gràcies Artur! La teva visita ha estat molt enriquidora.