SORTIDA DE LA PREHISTÒRIA A PONTÓS – Cicle Superior ZER

El passat dijous, 11 d’octubre del 2018, els alumnes de cicle superior de la ZER El Llierca vam anar a la casa de colònies de Ca l’Oliver a Pontós a fer tallers de la prehistòria.
Els alumnes de la ZER ens vam dividir en dos grups i vam fer dos tallers: un de l’elaboració d’eines prehistòriques i un altre en el qual fèiem d’arqueòlegs.
Posteriorment vam fer foc utilitzant dues tècniques diferents: la de l’arc (per fricció) i la de les pedres (per percussió). Els monitors van aconseguir fer foc en diferents ocasions i després va ser el torn dels alumnes, que molt insistentment van intentar-ho i gairebé tots ho van aconseguir.
Després un bon dinar i cap a fer el taller que faltava.
Els alumnes van gaudir de totes les activitats i la valoració va ser excel·lent!

Per descarregar-vos les imatges premeu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *