Sortida al Pla de Tapioles – Cicle mitjà ZER

Dilluns, 23 de gener de 2023
Al començament d’aquest trimestre els grups de cicle mitjà han estat treballant l’orientació en les sessions d’educació física. S’han convertit en tots un experts i, per tant, han pogut arribar a l’aeròdrom de Tapioles tot seguint un mapa i unes pistes.
Cada escola ha tingut el seu punt de sortida i durant el camí han passat per diverses fites, passant-s’ho d’allò més bé, fins arribar a un punt comú final que era l’aeròdrom del Pla de Tapioles.
Un cop arribades totes les escoles, allà ens ha rebut l’Enric i en Rafel que ens han ensenyat els avions ultralleugers i les avionetes que hi ha dins de l’aeròdrom. També ens han explicat una mica sobre la història del lloc, ens ha semblat molt interessant!
Hem acabat el matí amb uns quants jocs cooperatius per activar-nos i conèixer-nos una mica més, abans de tornar cap a les nostres escoles.
Ha estat un matí d’allò més entretingut, coneixent l’entorn proper, gaudint d’una caminada per la natura i jugant mentre ens orientàvem.

Per veure o descarregar les imatges prem aquí.