Sortida al Parc de Can Santaló – P3

El passat dimarts dia 17 de novembre a la tarda els alumnes de P3 vàrem realitzar la sortida al Parc de Can Santaló amb l’Agrupació Naturalista i amb en David Gimeno per observar la tardor.
El dia era preciós i amb una temperatura molt agradable. En David ens va venir a buscar a l’escola i ens vàrem dirigir cap al parc. Pel camí vàrem veure una olivera amb unes olives força grosses. En arribar al parc vàrem veure que un animal havia fet un forat a la vora de les escales. Segur que era una rata….. però ben segurs, segurs…. no n’estem !!
Al parc vàrem observar un cirerer i dels fruits de closca que estem estudiant vàrem observar un ametller i ametlles amb la closca , un noguer i nous amb el seu embolcall tou, un pi i pinyes , un avellaner però cap avellana ….. Vàrem trobar una ametlla amb un forat a la closca….. algun animal l’havia fet !
Vam trobar també força bolets, alguns bons i alguns no. I fins hi tot alguns estaven en una soca !!!! En David ens va explicar que els bolets no es poden tocar si no els coneixem i que cal agafar-los amb molt cura. Ah !!! En David ens va ensenyar un bolet que treia “espores” si se l’apretava….. Ens va fer molt i molt de riure.

Per descarregar les fotos premeu aquí.