Sortida al Parc de Can Santaló – Educació Infantil

El passat dijous dia 7 de febrer els alumnes d’Educació Infantil varen realitzar la 2ª sortida d’aquest curs al Parc de Can Santaló. La primera fou la Sortida de Convivència.
Vam poder observar com era el parc a l’hivern. Ens vam adonar que hi havia arbres que no els quedaven fulles, són els arbres de fulla caduca. En canvi vam fixar-nos que els arbres de fulla perenne com el pi roig no les havien perdut.
Vam veure l’ametller florit. Amb el vent ens queien pètals blancs i rosats per sobre el cap, ens van agradar molt aquesta sensació. Vam poder collir molts ametllons. Els vam obrir amb una pedra i en vam menjar el fruit. Mentre érem allà vam recordar la dita del mes de febrer del curs passat “pel febrer floreix l’ametller”.
També vam observar el pi roig. Ens vam fixar que tenia unes branques d’un color ataronjat, rogent i que les seves fulles eren punxegudes. Vam recollir pinyes per portar-les a l’escola.
Per acabar la nostra excursió vam estar jugant una estona al parc.