Sortida al Parc de Can Santaló – Cicle superior

El passat 8 de març els alumnes i les alumnes de Cicle Superior van fer una sortida al Parc de Can Santaló amb l’Eli de Tosca. Primer, per grups, van estar buscant i anotant totes les espècies que trobaven al parc Santaló. Després, van posar-ho en comú. Van trobar 64 espècies!!! Tot seguit van fer un joc molt divertit on un grup d’alumnes eren la planta del boix i dos eren erugues. Les erugues havien d’atrapar les plantes. Van anar fent variacions per veure què passava amb l’eruga i la planta del boix. Per acabar l’activitat, individualment van buscar una espècie i en van escriure les característiques (nom científic, descripció, on viu…). Va ser un matí molt entretingut.

Per veure o descarregar les imatges premeu aquí.