Sortida a Molló Parc – Cicle inicial ZER

El passat divendres 21 d’octubre els i les alumnes de cicle inicial de les tres escoles de la ZER vam anar a Molló a veure el parc d’animals.

Els objectius principals de Molló Parc són promoure l’interès per a la protecció i la salvaguarda dels animals salvatges que habiten als Pirineus i els seus hàbitats. La majoria dels animals que es troben al parc són irrecuperables, bé perquè estan malalts o ferits, o perquè ja han nascut en captivitat, i ja no poden tornar a la vida salvatge.

Vam arribar i vam esmorzar, després ens vam posar en marxa per fer tot el recorregut. Vam veure: marmotes, muflons, cérvols, isards, daines, cabres salvatges, un llop, un linx, una guineu, una llúdriga i una ossa, entre d’altres animals. Va ser un recorregut molt bonic i vam poder veure com menjaven molts d’aquests animals.

Després vam dinar, una estoneta ben curta per a jugar i ja vam començar el taller. Aquest, estava repartit en dues parts, una en la qual ens van explicar els rastres que poden deixar els animals: pèls, plomes, excrements, petjades, ossos… i una altra part, en la qual vam poder realitzar la petjada de l’animal que ens hagués agradat més.

Vas ser una sortida molt profitosa, vam aprendre un munt, el bon temps ens va acompanyar i ens vam divertir molt. Tot un èxit!

Fotos:

Escola Joan Roura i Parella